Hanımlar merhaba,
Güvendiğim bir eczacı başlıkta bahsettiğim Zühre Ana macunu önerdi.
Bağışıklığı güçlendirir, iştaha etki eder dedi.
2 yaş ve üzeri günde 1 tatlı kaşığı olacak şekilde verebilirsin dedi.
Bugün alacağım ama almadan önce size sormak istedim, kullanan var mı aranızda?