Linosh Geçenlerde böyle post açmıştımbir gözü kısıldı gibi küçüldü yani ama daha geçmedi doktora da goturcem. Basına gelen var mi bebeginde gözünde iltihap oldu desem kızarıklık ya da çapak yok ne olabilir ki kızlar yaa
Hep_mi_uykusuz Linosh Benim.kziiminda birden olmustu gozu sulandi kuculdu az mikrop kapmis ben temiz bi pamuga kendi sutumu sagarak gozunun ustunden sildim gectiydi