_-annee atak mıydı başka bir şey miydi bilmiyorum ama 3.5 aylıkken başladı, normalde uykuları çok iyidi. Geceleri uyanmazdı hiç. Şuan 4 ay 25 günlük 2 haftadır düzeldi çok şükür. Yaklaşık 1 aya yakın sürdü. 1 hafta önce de uyku eğitimi verdim. Kendi kendine de uyuyor. Bal kaymak oldu resmen. Ay neydi o her gün bende bebeğimle birlikte ağlıyordum sinirden 🤦🏼♀️