Kadifemsii Betulaygun bence en güzeli 😀 özel günleri dışarda yemekle kutlamaya bayılıyorumm genelde benimki de dışarı çıkarır ama sevgililer gününde noo bebemi bırakacak yerim yok 😀
AgentMom Betulaygun eşim tan konserine bilet almış. Bebeği ve çocukları bırakacak birini bul bana en büyük hediye dedi. 😂😂 ama bir kazak alabilirim
Betulaygun AgentMom getir bana bırak kizimla oynarlar gece 12 ye kadar müsaitim sonra kocam geliyo işten ama yemeğe gidicem sanırım 😂😂
TheBossMom Betulaygun benimkinin de ama geçen sene cüzdan almıştım Polo da indirim vardı fikir olsun 🌸
AgentMom Betulaygun teşekkür ederim canım. Eltim bakarım dedi. Annemle kardeşlerimin arası var ama geçerken bıraksam gece uykusunu bölmemek için orada da kalabilirim. Duruma göre bakacağız