Kızlar ben 19 kasımda analğk iznine cıktım iki defa para yattı bi 3800 küsür bide 1200 kadar ama rapor bitiş tarihim 13 ocak.. ama ödenecek tutarda bu tarih görünmüyor acaba yatarmı daha cunku bane az gibi geldi yatan varsa nasıl oluyor acaba bilgisi olan yazabilir mi arkadasım bölük bölük yatıyor dedi ama yatacak kısımda hic görünmüyor