İlk molfix ile başladık ilk zamanlar iyiydi sonra sızdırmalar başladı zaten daha 24 günlüğüz idrar miktarı artınca taşmalar başladı. Sleepy deneyelim dedik hiç beğenmedim böyle kötü bez görmedim cırt cırtları tutmuyor ben yapıştırıyorum anında atıyor yapışkanı. Prima ya geçtik o yüzden gram sızma yaşamadık parasının hakkını veriyor