Merhaba kızlar happy momdan geliyorum burada daha tecrubeli anneler oldugunu düşündüğümden kayıt oldum ve bu soruyu sormak istedim. Sizce yuvarlak sepet beşikler kullanışlı mı görünüşünü çok begendim yoksa kare olanlarmı? Veya park beşikmi ? Yuvarlak sepet beşik kullanıp memnun olan varmı ve kaç aya kadar kullanılabiliyor.