Canlarim41 İcerigi gayet iyi damlalardan birini kullanıyorsunuz aslında. Bende onu kullandım şuanda oğlum 21aylik dişte leke kabızlık vs gibi hiç bir sorun yaşamadık. Bir çok arkadaşıma da onermisimdir ferrum ve sidefere alternatif olarak onlarda hep memnundu lekelenmeyi ilk defa sizden duyuyorum