Nur76 benim bebeğim gaz kolik cerrah koydu bu teşhisi 🥴 ben böle gazlı bebe görmedim her damla denedim olmadı en sonda sab simplex i denedim o iyi geldi şimdi 55 günlüğüz altını açıyorum kendi hareketleriyle cıkarıyor gazını damlann da yararı var huzursuzlandığı zaman popo açma merasimi başlıyor 😅😅 3. Ayda biter yavaştan diolar ama inşallah biter