Ummahan250820 4 aylık kızım var 2 aylıkken ıdrar yolu enfeksıyonu cıktı antıbıyotık surup kullanmıstık ve gecmıstı 2 gun once tekrardn tahlıl yaptılar yenılemıs enfeksıyon nasıl gecer acaba tamamen
Tortilla Ummahan250820 gecmıs olsun. Malesef ıdrar yolu enfeksıyonu tekrarlıyor süreklı. Cogu bebekte. Benım kızımda oldu 2 aylıkken. Sujur 18 aylık bırdaha olmadı. Ama tekrarlayabılır cok bela bısey demıstı doktor. Temızlıgıne coo dıkkat etmenız lzm. Kız bebeklerde cok kolau kapıyır. Bobreklere bakılması lazım baktırdınızmu