Merbaha arkadaşlar bir yıl oluyor doğum yapalı oğlum 6 aylıkken adet oldum üç ay olmadım sonra yine oldum genlede ayın ilk günleri oldum geçen ay ise 22 sinde oldum bu ayda 11 ocakta oldum oda az az kahverngi kanimsi bizdeydi genelde kanim ilk günler çok gelir sonra azalır bu sefer az kahverengimsi idi bugün ise iki nokta pmebe sanki vardı yanilmiyorsam neden olabilir sizce. Bu arada emziriyorum da.