Merhaba anneler göğüs ucum olmadığı için ilk günden beri kullanıyorum 2 aylık olduk ara ara bırakmayı deniyorum bazen işe yarıyor memeyi tutuyor bazen ağlıyor. Denemeye devam edicem ama merak ettiğim şu 2 aylık tan sonra da göğüs ucu yarası oluşabilir mi