Sarı pütürlü ve sulu kaka. Yaparkende sanki ishaldir ya öyle ses cıkarıyor. Ve her beslenme sonrası kakasını yapıyor süt cok içiyor. Sarılık oldıgı icin sürekli yarm saatte bir emziriyorum. Kendiside sürekli arıyor zaten. Ne yapmam lazım bu konuda normal mi bu kaka