Yenianne7 bilgiler için çok ama çok teşekkürler. Gaz sancısı konusunda zaten sorunluydum maalesef artık sezaryende daha çok dikkat etmem gerekecek. İnanır mısın o kendini bilmez insanlar daha şimdiden o moda girdiler saolsunlar. Doğumu soruyolar annemlere yaklaştı mı diye bizimkilerde pzartesi sezaryene karar verildi diyince hııı sezaryen mi oluyor. Allah akıl fikir versin. İsteğe bağlı da yaptırabilirdim. Kime ne sonuçta.
Çok ama çok teşekkür ederim. Burdqkileri okudukça daha motive hissediyorum kendimi☺️