Pembemandalin Ben de o kadar olmadım diye seviniyordum 2 ay önce doğum esnasında covid olduğumu öğrendim ve bebeğimin kokusunu 10 güne yakın alamadım.. 😪 Tek belirtin koku idi diğerlerinı hissetsem de doğum sancısı baskın çıktı 😅
SweetPaw Rizeli53 valla ben bize uğramadı demeye korkuyorum artık yine arttı sayılar insan bir tirsmiyor değil 😬
Pembemandalin Rizeli53 teşekkür ediyorum ☺️ ama geçti gitti sadece keşke doğum zamanım harici diğer zamanlar olsaydım bu kadar zoruma gitmezdi.. Bebeğimin kokusunu alamamak çok kötüydü 😔
-Gizem- Rizeli53 ben hamileyken eşim oldu bana bulaşmadı. Ama haftaya işe başlıyorum içimde kötü bir his var ☹️
-Gizem- Rizeli53 edicem ama işyerinde hergün vaka çıkıyo kalabalık biyer.. hakkımızda hayırlısı olsun
winnie-the-pooh Rizeli53 ben olmadım 😂 eşim oldu aynı yerde yattık yedik onun bardağından içecek bile içtim tabi corona olduğunu bilmiyorduk 😂
Balkupum2505 Rizeli53 çok şükür bende olmadım ve dogumumda virüsün pik yaptigi ve yasaklarin oldugu bi donemdi yani hep hastanelerdeydim cok sukur olmadik allah kimseye yasatmasin
EkiminAnnesi Rizeli53 en başından beri aşısızdım ve hemşireyim çok şükür ailem ve ailelerimizden kimse olmadı 🧿