Kereminannesiii Rizeli53 bu süreçte hastalandım bir kere test yaptılar negatif çıktı. Ondada olmadıysam hiç olmam dedi. Bayağı ağır geçti çünkü hastalığım
Kereminannesiii Rizeli53 öksürük ateş vardı boğaz ağrım falan yoktu tabi. Ateş olması şüpheye düşürdü. Enfeksiyon dedi doktor. Öksürüğüm 2 hafta sürdü ama. Mevsim dönüşleri zaten hep alerjik grip olurum. Olmadan atlattık 😅