Aselmira21 Arkadaşlar cocuk dogdugunda pttye bi para yatiyomus 300 tl ne parasi bu 2 aydir ptt ye gidiyorm yatmadi diyolar biyere basvuru mu yapmak gerekiyo
Balkupum2505 Aselmira21 170i arayin detayli bilgi alın bende hic bir uere basvuru yapmadim ama süt parasini almaya gittigimde onuda verdiler
Hanife_ibrahim Sosyal hizmetler gdyosun çocuğun kimliğin ve kendi kmliginle doğum parasını alabilmek icin