Kbrayllmz anladım belki doymuyordur. Doktorunuza danışın isterseniz sütünüz yetmiyorsa mama takviyesi yapılsın. Yazık cocuk aç kalmasın. Arı mamaları hiç yedirmedim içeriğini bilmiyorum canim. Ben diğer kızimda 4 aylik ek gıdaya başlamıştım doktoruma sorup. Sütüm yetmiyordu diye düşünüp başladık. Ama bu bebegimde de 4. Ay kilo alımı azdı epey. Burada gördüğüm kadarıyla 4. Ayda çoğu bebek az kilo alıyor. Doktorum da sorun görmedi iyi dedi kilosuna. 6. Ayi beklicem bu sefer ek gıda için. Sütünuzu artırmaya da çalışın. Bol su için ki sutunuz bol olsun. Ne kadar anne sütünü fazla alırsa o kadar iyi. Sağlıklı günler dilerim.