2 yaş bir aylık oğlum var çok Zeki maşallah ama nasıl davranacağımı ben bilemiyorum artık inanın sürekli mücadele veriyoruz ama her şey için yani aklınıza gelecek herşey için kahvaltı yapıyoruz saatlerdir ağzında lokma oğlum ye oğlum bitiyor kahvaltı yok yeme oğlum diyorum ağlıyor yicem diye oğlum ye diyorum yok diye ağlıyor bulandı çıkar oğlum diyorum yok diyor ye yok evden çıkıcaz çıkamıyoruz ağıt nizah giymem mont oğlum gitmeyelim o zaman gidelim siye ağlıyor e giy giymem anlatıyorum bak çok soğuk hasta oluruz baba giydi ben giydim ikna olmuyor eve geliyoruz çıkarmam diye bez değişiyoruz ağıt nizah ya her seferinde mi böyle olur doğdu doğalı yani odam da oynayalım diyor hadi diyorum kaldırıp kaldırıp atıyor oyuncağı oğlum oynayalım yok peki diyorum ağlıyor içeri gidelim yok ya daha nasıl anlatıyım bilmiyorum ki inanın en yapacağımı bilmiyorum anlatıyorum boş yere ağlıyorsun seni anlıyorum gerginsin gel sarılalım üzmeyelim birbirimizi yapma olur mı diyorum 2 yaşında ki çocuk bida yapacam diyor yani ağladım oturdum ona belli etmeden ne tapsam bilemedim pedegoga mı götüreyim ne yapıyım kusura bakmayın uzun oldu uzun aradan sonra yazdım