Bebem07 Önceden sigara için yapılırdı şimdi herşey için. Markette çakıştım, zamlardan önce sigaraları toplayıp depoya koyuyorduk. Gelene de 1 paketten fazla vermiyorduk. Ben bile müdürden zar zor 1 karton sigara alıyodum. Mama için de yapılmaz bu ya yazık. A101 ve Hakmar özellikle iyice kudurdu şuan.