Dnym bebeğim 2670 doğdu. 4.5 aylıkken 6280 di. Ve 1 aydır kilo almamış sadece boyu 2 cm uzamıştı. Doktor gerek yok mamaya sakın başlama her ay kilo alacak değil dedi, doğum kilosu önemli aylık aldığı kilo bakma dedi. Yani seninkinin de kilosu iyi gibi duruyor. Başka bi doktora daha danış istersen. Sütün varken boşuna mama verme