Tosbik_berram Kızlar bundan 7 ay önce normal doğum yaptım, 5 tane de dikişim var ama dikiş yerim çok değişik bir ağırı veriyor ve dikiş olduğum bacak tarafım ağrıyor, görünüşte dikişlerimde bir sorun yok gayet normal ama neden ağrı veriyor, normal mi?
Deletedmom_64 Tosbik_berram benim eltim de diyordu çok ağrıyor meğerse dikişler icerden açılmış doktor tekrar doğum yaparsan dikeriz demiş ama şimdi açarsak doğum yapmışsın gibi tekrar acır demiş aradan 7 ay geçmemiş hamile kalmış
yakamoz_ Tosbik_berram benim annem de aynı şeyi diyordu. Meğerse içten bir dikişi açılmış. Doktora gidin bence. Geçmiş olsun
Tosbik_berram FtmAlprsln1- Bayadır ağrıyor bende anlam veremedim canım dedim bakayım normal mi hani bıçak yarası kolay iyileşmez derler ya , ama belliki anormal bir durum en iyisi gideyim. Teşekkür ederim 🙏🙏❤
Tosbik_berram ezonunannesi_41 bende hiç bilmiyorum ki kuzum görünüşte birşey yok ama en iyisi gideyim, çok saol 🙏❤
Tosbik_berram Deletedmom_64 yaaaa gerçekten mi ayy şuan çok korktum ya😖 kız insallah bende öyle birşey olmaz ya iğne olmaktan bile korkan ben bunu nasıl kaldırayım🤦♀️ bacak tarafıda ağırıyormudu canım yani hani bacak arasi varya orası
Tosbik_berram yakamoz_ olabilir bende artık şüphelenmeye başladım canım pazartesi ilk işim doktora gitmek olacak, peki tekrardan mı diktiler
Aylizimm Bende normal doğum yaptım benimde dikişlerin çok ağrıyordu hala daha ilişkiden sonra ağrır 10 ay olacak hiç gitmedim doktora ama benim ağrım senin gibi bacaklarıma vurmadı sadece o bölgede sızlama var tuvalete her gitmemde ben iltihabi çok olan biri olduğum için agridigini düşünüyorum
Tosbik_berram Aylizimm Benim iltahabım yok kuzum,sadece o bölgede hani bi yara gergide kalıp ağrır ya o şekil