Kızlar bebeğim 5.5 aylık ve mama reddi var. özellikle uyanıkken mama içiremiyorum uyurken 2.5-3 saatte bir içiyor uyanıkken imkanı yok yani. Bu gece en son 4te mama içti öğlen 11 oldu içmiyor karnından gurultular geliyor artık tadımlara başladık yoğurt verdim açlıktan süt gibi çabuk çabuk yedi. Şimdi çorbalara da başlicam doktor biraz irmikle denediğin sebzeleri karıştır ver dedi. Ama o aradaki boşluğu nasıl geçiricem bilemiyorum. Arı mama ver diyorlar. Uyurken formül mama versem ama uyanıp çok uzun süre aç kaldığı sürede arı mama versem olur mu? Zararı olan bi şey mi tok tutar mı süt yerine geçip hiç bi bilgim yok arı mama hakkında.