Benim oğlum 6,5 aylık bende almadım ve almayı düşünmüyorum. Bizim doktorda istemedi kullanmasını almıyoruz. Kesinlikle kolaylıktır eminim kollarım kopuyor taşımaktan ama yinede direniyorum. Aktivite masası almayı düşünmüştüm bi nevi oda yürüteç misali oturma kısmı. doktor onada pek gerek yok fazla duramaz zaten içinde dedi. Kendi kızıda oğlumdan 2-3 ay büyük ondaki tecrübelerinide paylaştığı için kendisine ayrı bir güvenim var 😊