Yirmi bir aylık oğlum var. Aslında çok izletmiyordum ama bir şeyler yerken, sigara içerken bir de altını değiştirirken bir şeyler açıyordum. Hadi dedim keseyim ekranı ne yapıcak durur mu acaba dedim. Bugün bir hafta olacak hiçbir şey izlemedi. Böyle devam etmek istiyorum, bir haftada bile gerçekten bir şeyler farketti. Onun yerine oyunlar oynuyoruz, kitap okuyoruz, etkinlikler yapıyoruz ikimiz zaten yapıyorduk ama ister istemez ekrana da zaman ayırıyorduk. Sorum şu ekranı kestim diyince herkes şaşırıyor aaa neden ki falan yani zararlarını bilmiyor olamazlar insanı sanki kötü bir şey yapmışım gibi hissettiriyorlar. Bir anda kesmekle yanlış mı yaptım sizce ? Çocuk durmaz ya da yemek yemez belki diye düşünüyordum öyle çok bir etkisi de yokmuş bunu gördüm azalta azalta mı yapsaydım ya ben yanlış mı yaptım doğru olduğunu da biliyorum bir yandan anlamadım ya