Şimdi tekrardan bir soru yığını oluşturcam 🥲
1- bebeğimin beşinci ayından beri alerjisi olduğunu öğrendik. Ama şöyle çok fazla tepkimeli değil sadece yanakları pütür pütür oluyor. Doktorda fazla tepkime yapmadıkça diyete girme dedi. Böyle yapmak alerji durumunu çözer mi yoksa daha mı fazla tetikler ? Ben diyet yapsamda yapmasam da yanakları hep kızarık kızarık artık napacapımı şaşırdım. Biz alerji sanıyoruz acaba başka bir şey mi var anlayamıyorum ki:(
2- nemlendirici olarak coresatin kullanıyorduk ama kızarıklığa iyi gelmedi mustelanın sletopia diye bir kremi var ona geçtik. Şampuanı ile birlikte kullanıyorum. Bu kremler nasıl siz kullanıyor musunuz iyi gelir mi:(
3-ense kısmında ara ara benekler oluyor. Bu terden olabilir mi?