Kanguru kullanmayı denediniz mi? Bilmiyorum bebeğiniz kaç aylık ama. Ben ilk başlarda kanguruyla çıkarttım. Durmadığı zamanlarda emzik verip oyaladım ki normalde emzik tutan bir bebek değil. Kanguruda uyuyor emzikle. Dışarı çıkmaya alıştı. Daha sonra arabaya da alıştı. Şimdi çopıunlukla araba kullanıyorum. Kanguru fazla terletiyor. Hava alan b ir model seçmemişim.