Kızlar bebeğim 3 aylık gece gündüz ayrımı yapiyodu geceleri daha uzun uyurdu 1 kere uyanırdı. Ama gündüz hiç uyku düzeni yoktu. Bende uyku düzeni olsun diye internetten araştırdım gündüzleri uyanıklılık süresini 1 buçuk saat olarak yapıp 1-2 saat uyutmaya başladım. Evet istediğim gibi uyuyo gündüzleri, gece uykusuna da 10 gibi yatiyo ama gece sürekli kalkmaya başladı 5-6 kere 😔 ve kalktığında da kolay kolay uykuya geçmiyo enerji dolu oluyo. Gece de uyandıktan 1 bucuk saat sonra uyumaya başladı 😔 nasıl bı düzen yapabilirim 3 aylık bebeğe yardım edin lufeeen