busra_54 Kızlar eşim işsizlik ödeneği alıyor asgeri ücrete zam oldu ya işsizlik parasına da olmuyor mu .eşime diyorum oda şey diyor hesaplandı verecekleri toplam para o yüzden ona zam yapmazlar bu konuda bilgi sahibi olan var mi
minimilena busra_54 benim bildiğim de öylesi. İşten çıkarılma tarihi zamdan sonra olsaydı zamlı alırdı
Buluut Ben şubat ayında almaya başlayacağım iş çıkış tarihim 31 aralık 2021 olduğu için zamlı alamıyoruz