Sevgili anneler Bebeğim 6. 5 aylık 12 kilo. Kilosunun fazla olduğunun farkındayım ancak yapısal olarak yapabildiğim bir şey yok, boyu da uzun, yürüyünce atacağını umuyor bekliyorum. Tüm mama sandalyeleri kademeli olmasına rağmen sıkıyor gibi, çok Rahat olmuyor. Zaten kilo sınırı da var. Benzer durumda olanlar neler yapıyor?