Serra755 1,5 ay dediniz degil
mi?? ben yurtdisinda yasiyorum buradaki doktorlar kesinlikle dokunma dediler🤷🏻♀️ konaklara türk usulü pamuga az zeytinyagi döktüm dustan önce dus aldirdim hafifce taradim azalmalar var ama yüz icin asla dokunmadim 3 güne gecti o pütürler sivilceler bile vardi. birisi keseledi annem demis sanirim bebegim 4 ay oldu hala kese yasak buradaki doktorlar asla diyor🤦🏻♀️😂 türkiyede bambaska seyler yapiyorlar hatta ilk 2 ay sampuan vs de yasakti. iyice kafam karisti ama geciyor birsey yapmasanda korkma kalici degil.