portakalkekk Şimdi benim bazen migrenim tutuyor aptamil 1 almıştım onu veriyorum bazen de bebeğim emmiyor o yüzden de mama veriyorum. Şu an 4 ay 24 günlük. Mamadan sonra su verilmeli mi? Doktor geçen ay bir kaç yudum ver demişti ama kafam karışık 🥴
Balkupum2505 portakalkekk mama yiyosa pamukcuk vs olmamasi icin mamadan sonra verin demisti doktorumuz
agacsizkoala portakalkekk bize de doktor mama verdiğimiz için su vermemizi söylemişti, zaten artık bebeğiniz çok da küçük değil verebilirsiniz
Bebegimm1 portakalkekk dogdugunda basladim su vermeye 4 aylikken sulukla veriyordum.mama dan sonra su verin hazir su kullanin
Askimizinmeyveleri Büyümüş artık tabiki verin benim kızım emdiği halde bile ben veriyordum ağustosta doğmuştu sıcaklarda
SEDANURRRR İnstagramda güncel annenin sayfasında bu konuyla alakalı bir post var buraya linki bırakıyorum