aysira kizlar benim kafam cok karisti ya. hava cok sicak adanada. giydiriyorum sanki terliyor sicakliyor yarim kollu giydirsem aklim kaliyor üşürmü diye.. üşür mü sizce ?
YagmurunAnnesi aysira Bir Adanali olarak sicagini biliyorum. Adana da yarim kollu giydirebilirsin sanirim canim. Su an Adana da degilim ama annem havalar sicak diyordu. Evde pencerelerin kapilarinin ceyran yapmadigina dikkat et ama
Zuayve aysira kesinlikle terlemesin ona dikkat et terleme full hastalik bebeklerde. Ince giydir burnuna bak usudugunu anlarsin.
Barsem1912 aysira kendin ne giyiyorsan bir kat fazlasını giydir bebeğe onlar sıcağa karşı daha duyarlı çok çabuk üşütüp hasta olabilirler
deletedmom4842 aysira ilk 1 ay uzun kollu giydirilmesi gerekiyor canım ama oturduğun yerin sıcaklığını bilmediğim için tam bir şey diyemiyorum
YagmurunAnnesi Ben 15 gun once Adana'daydim yarim kollu giydiriyordum. Simdi havalar nasil bilmiyorum ama yatarken falan midesinin uzerine ince battaniye ört bir sey olmaz Allahin izniyle
CakilMila aysira Eğer klima açık değilse yarım kollu giydirebilirsiniz, yoksa isilik olabilir. Biz çok çektik isilikten Ama mutlaka ayakları çoraplı veya patikli tayt ile kapalı olsun.
SahinE aysira Doğum yaptığımm da ağustos 5 di bizim ev yanıyordu kısa kol giydirdik hep şimdi uzun kollu zıbın giydiriyorum içine kısa kol zıbın altına da pijama ayaklı onun İçine ekstra çorap havalar buz resmen doğalgazı bile açtım ancak ısınıyor 52 günlük oldu uykudan kalkınca yelek giydiriyorum ısıya göre çıkartıyorum
Pelrenc Ben 7 temmuzda Doğum yaptım ve bir kere bile uzun köklü giydirmedim hastane hariç. EVe geldiğimiz gibi koşa kollu giydirdim hasta falan da olmadı üstelik klimalı odada yattık hep.bi kere atlet giydirmiştim doktor kontrolüne gittiğimiz gündü doktor bu ben böyle çıkar tek kat giydir dedi o gümden beri hep kısa kollu giydi altına da sadece çorap giydirdik bacakları çıplaktı.bazen şort giydirdim.geceleri bi ye patikli pijama giydirdim üstü gene kısa kolluydu.daha yeni yeni uzun kollu giydiriyorum havalar soğudu diye
Esilam Bizde adanadayız evde oda oda geziyoruz klimayı kapatıyorum gündüzleri normal de de zıbınla duruyor çok terliyor