Yargılamak için yazmıyorum ama, 17 sene günde 1 paket sigara içerken ilk bebeğimin kalp atışını duyduğumda bıraktım daha da içmedim. Şuan 20 aylık. Bunu sen anlamazsın dememeniz için yazıyorum. Sadece bana çok komik gelen bişey var. Siz sigara içtiğiniz anda mı çocuğa bişey olacak sanıyorsunuz 😂 Ben içtim bişey olmadı. Komik olmayın yahu. Uzun vadeli düşünün biraz.