Oğlum 4 aylık oldu. Kan damlası yazdı doktorumz ama hangisi blmiyorm eczanede o olmadığı için başka ferrum du sanirm o kan damlasıni yazmış.eczanedeki adam bu kan damlaları kuvvetli oluyor bizde kullandk bebegnzin disi çıkınca bezle damlayı icirdikten sonra dişlerini silin bz silmedk hep çürüdü dişleri dkkat edin demiş. Byle bir durumla karşılaşan varmı?