TheBaby Seymayna Ağlamalar huzursuzluklar gider. Kendi yapabildiği için artık mutludur. Destekli yaptığı zamanlar geride kalmıştır😁
Lulemom Seymayna dik tutmaya başladığımda kendi kendine ağızdan gazını çıkarttığını fark ettim. Ondan sonra sancı olmadı. Şuan 5 aylık hala dik tutarım gazını atsın diye. 3.5 aylıkken gaz çıkartma seanlarını bıraktık 😄
PurpleTail Gaz geçmiyor sadece daha kolay çıkıyor, mesela oğlum 4. Ayında ayaklarını yakalamaya çalışırken pırt pırttt ses geliyor :) emzirdikten sonra sırtına bir iki pat pat yapınca hemen çıkıyor uğraşmıyorsunuz yani eskisi gibi.
Seymayna TheBaby Benin’im oğlum arada artık emerken ağzından gaz çıkarıyor bu bir başlangıç olabilir mi 😊
Minikkizimmm TheBaby Benim bebeğimde. 3 gündür gazsız kendi cikariyor. Ama korkuyorum ya tekrar devam ederse. Sizce bu sorun tamemen bitmismidir.
TheBaby Seymayna Biz 2 aydan sonra hiç gaz sorunu yaşamadık. Hatta hiç çıkarmadım ben 2.aydan sonra. Hep kendi çıkardı
AAselinAnnesii 3.5 aylıkken bitti bizimde. İnan anlaşılıyor ağlamamıyor artk emerken çok kıpır kıpırda artık değil normal yatarken bile artık pırt pırt istifini bile bozmuyor 😂😂😂
AAselinAnnesii Seymayna canım maalsef. Bir atak eyvah eyvah dedim gaza kurban olayım çıkarınca rahatlıyordı en azından. Şimdi de diş.. o uyku bi şekilde hep bozuluyor 😟
AAselinAnnesii Seymayna kız ne belli günü. 4.ayda basladı belirtiler bakalm ne zaman çıkacak 6 da mı 7 de mii. 🥴 Gaz yapan besinlerden uzak dur kimyon rezene iç bol bol. Bebeğede ver.gaz ilacı bide . Bu şekilde rahat atlattım gaz sorununu
Seymayna AAselinAnnesii vall ben iki oğlumda da gazdan cok cektm . Diş 2-3 gün mahvediyordu büyük oğlumu sonra geçiyordu ama gaz her gece zor geliyor bana ve tüm dediklernizi yapmama rağmen