EsraKuzeyy 1,5 yaşında hala banyoda kendi küvetinde dökme suyla yıkıyorum, bir ara duş başlığıyla yıkamayı denemiştim korkmuştu, şimdi küvetinde suyla oyun oynuyor mutlu oluyor diye bir süre daha böyle devam ederiz sanırım, ayakta daha sağlam durmaya başladığında normal duşa geçeriz diye düşünüyorum. Yine de önerilere bakayım ben de🌸