Umay3840 Aslında ne faydası ne zararı var. Yürümek vs gibi eylemler tamamen beyinle ilgili. Hazır olduğunda vücudu yönetiyor. Bebek itme eylemi yaparak kaslarını güçlendiriyor biraz. Bende kullanıyorum. Odalarda özgür dolaşıyor eğleniyor. Çok değil ama kısa kısa kullanıyorum. Bende peşinde tabi😁 Kafa travmalarını ele alacak olursak risk herşeyde var. Yürüme arkadaşıda çok tehlikeli. Anne gözünü ayırmayacak aslında işin özü bu. Yataktanda yada mama sandalyesindende düşüp kafa travması yaşayabilir Allah korusun. Ben asla kullanmam diyip alan ne anneler gördüm burda😁 Uzman şunu diyor, uzman bunu diyor. O uzmanların hepsininde bir yürüteç geçmişi var😁 Eskiler hep kullanmış ama ben göremiyorum çarpuk çurpuk bir nesil🤷♀️ Yürüteç zararlı diyorlar yürüme arkadaşını piyasaya sürüyorlar. Müthiş pahalı bir fiyatla ve onunda bir sürü kazaya neden olması olasıyken. Bazen diyorum bunlar hep bi pazarlama stratejisimi. Yürüteçi bebeğin boyu yeterli iken alırsan parmak ucunda yürümez boyu yetiştiği için. Bunada dikkat et