Elifinannesii_ Anneler kızım 8 günlük. Doktora sormuştum 30 cc yeter demişti ama yetmiyor gibi kızım doymuyor az daha verince hıçkırıyor , gazını çıkarıyorum rahatlıyor . Sizce fazla vermemde bir sıkıntı olur mu ? Doktor randevumuza 2-3 gün var …
lyl0742 Elifinannesii_ benim bebeğim de 30 cc içtiğinde aranıyordu 1 haftalık kontrole gittiğimizde doktoruma söyledim sütüm 10 gün yoktu çünkü bebeğim 4250 doğdu doktorumuz 60 verebilirsin bebek kilolu şekeri düşmesin demişti bende verdim daha rahat uyuyordu şuan 53 günlük 90 ile 120 arası veriyorum doymazsa 120 ye çıkıyoruz. Bebeğinizin kilosu ne?
Toprakaren Elifinannesii_ bizim kide doymuyrkdu 30 veriyorduk hastane 45 veriyormuş kuvezde kaldığı süre zarfında 45 bile yetmemeye başlamıştı
Elifinannesii_ deniz-95 canım kusmuyor da biberonla veriyorum hepsini yiyor. Göğsümü unutmasın diye göğsümü de veriyorum emiyor memede o şekilde uyuyor. Arttırdıkça çocuğum kilo aldı toplandı sarılığı filan geçti gibi önceden baygın gibi uyurdu. Şimdi daha dinç kendine geldi
Elifinannesii_ lyl0742 Bebeğimin kilosu 3410 gramdı. Sarılığı başladı bide emziremedim 3200 oldu. Doktor bol bol emzir sarılığı ilerlemesin, kilo kaybı olursa böbrek rahatsızlığı olur dedi. 30 cc verince çocuk ağlıyor huzursuz ellerini ağzına sokuyor sürekli. Şimdi 40-50-60 yiyor. Sarılıktan baygın gibi yatardı. Şimdi daha dinç ve uyanıyor. Kiloda almaya başladı toparlandı
Elifinannesii_ -erCansu- 3410 gram doğdu , 3200 düşmüştü. Doktor kilo kaybı olursa böbreklerinde sorun olur vs dedi. Bide sarılık vardı. 30 cc veriyorum çocuk doymuyor huzursuz ve hep ağlıyor ellerini sokuyor ağzına. Devamını verince de yiyor. Hatta göğsümü unutmasın diye göğsümü de veriyorum onuda emiyor öyle uyuyor rahatça. 🙈
Elifinannesii_ Toprakaren Biz şuan 8 günlüğüz. 30 veriyorduk çocuk aç belli şuan 40-50-60 gidiyor. Yiyince rahat ediyor hıçkırıyor gazını çıkarıp geri uyutuyorum. Sarılık vardı ilerlemesin diye bol bol yediriyorum. Hatta göğsümü de veriyorum unutmasın diye onuda emiyor
lyl0742 neslihanyildiz Evolvia kullanıyoruz en başından beri hiç gaz sorunu yapmadı şükür siz ne kullanıyorsunuz
neslihanyildiz lyl0742 bizde başta hipp kullanıyorduk dr sma önerdi ona geçtik oda çok gaz yaptı geri hippe döndük. Bunda da çok fazla kaka yapıyor gibi geliyor bana ama bilemedim keşke bol bol sütüm gelsede kullanmasam
lyl0742 Goktug0905 genelde 90 veriyoruz bazen onun bile 30 unu bırakıyor ama bazende 90 şık içiyor yinede istiyor meme veriyorum almıyor emziği ittiriyo uyutmaya çalışıyoruz yok en son çaresiz Bi 30 daha denedik içti uyudu doktoru da kilosununa göre hesapladı bi sakınca görmedi
Goktug0905 lyl0742 anladım benim bebeğimde 90-100 arası içebiliyor ama bazen içtiğinde geri çıkarabiliyor