Neslisahsu_46 Bebeğim erken doğduğu İÇİN hastanede kaldı ve orada biberona alıştırdılar şimdi emmiyor mama ile büyüyor sizce bir sıkıntı olur mu ilerde vs.? İlk bebeğim bilgim yok fazla
Eksilimon Neslisahsu_46 emzirmeye uğraşın pes etmeyin emdikçe sütünüzde artar hem anne sütünün yerini hiç bir mama tutmaz
Eksilimon Neslisahsu_46 gerekirse sağıp verin sütünüzü ama biberonu anne memesine yakın biberonlardan kullanın lansinoh philips gibi
BabyYoda Neslisahsu_46 Hastanede biberona alıştırmamışlardır yaa enjektörle falan beslemişlerdir. Erken doğduğu için damağı tam gelişmemiş olabilir. Silikon göğüs ucu denediniz mi belki tutamıyordur memeninizi
Neslisahsu_46 BabyYoda ben Japonya’da yaşıyorum ve genel olarak biberon ve emziğe alıştırıyorlar silikon vs denedim ama ne yaparsam yapayım hemen pes ediyor biberon bekliyor