Kinginthenorth Anneler merhaba danışmak istediğim bir konu var. Özel hastanelerde de yapılsa devletin aşı takviminde olan aşılardan para alınamaz diye biliyorum. 1 yaş aşılarını özelde yaptırdık ve ücret ödedik. Ben mi yanlış biliyorum acaba, bilgisi olan var mı?
Senem1234 Kinginthenorth galiba anlaşmalılarda ücret ödemiyorsunuz. Biz medicalpark maltepe ye gidiyoruz doktorumuz bizd direk söylemişti. Sağlık bakanlığı ile anlaşmamız var sağlık bakanlığının aşılarını ücretsiz hastanemizde yaptırabilirsiniz diye.
Brcklc @Kinginthenorth özelden içeri girerken para alıyorlar zaten devlet asisida olsa ozaman devlette yaptircaksin diyorlar
Kinginthenorth BurcuKucuk muayene ücretini ödedik zaten kendi doktorumuz rutin kontroldü. Aşı ücreti ayrıca alındı.
Kinginthenorth Senem1234 bizim özel üniversite hastanesi belki de o yüzden mi karşılamıyor bilemiyorum.
Kinginthenorth birkupalatte muayene ücretini zaten ödedik onda bir sorun yok. Aşı parası ayrıca kalemlendirilip alındı.
Senem1234 Kinginthenorth doktoruza bi sorun isterseniz zaten her ay rutin muayeneye gidiliyor . Gitmişken vurduruyorduk biz
Kinginthenorth Nurell biryavuzkusu bir standartı yok sanırım hastanelerin anlamlandıramadım durumu 🤷♀️
Kinginthenorth Lulemom yani anlaşması olmaması da çok saçma geliyor. Üniversite hastanesi diye mi farklı acaba bilemiyorum
Kinginthenorth Senem1234 biz de aynısını düşünüp yaptırdık ama yanılmışız herhalde. Doktorumuz ücretle ilgilenmiyor maalesef ondan bir yanıt alamam.
Tatlihayat Kinginthenorth bizde gittiğimiz özel hastaneye sormuştuk. Devlet aşılarından da para alıyor musunuz diye evet alıyoruz dedi kadın.
TheLittlePoncik Kinginthenorth özel hastanelerde aşı için ücret alınmıyor. Bence hastaneye bir telefon edip tekrar sorun. Ne kadar ödediniz peki aşı için
[silindi] Kinginthenorth Universite hastanesi olmasi bisey degistirmez ki, medipole giderim hep uni hastanesi ve ücretsizdir. Siz hangi hastaneye gittiniz? Sikayet edin o para az degil. Size yapilan aşıyı devletten temin ediyorlar şaka gibi.