Balannee06 kızım pazartesi günü 3 yaşına giricek arada bazen benim kızımda yapıyo kendi kendine renkleri sayar sarı kırmızı mavi yeşil siyah gri sonra sayılara geçer 1-2-3-4-5-7 arada 6yi çöpe atar sonra kendi kendine bişeyler söyler şarkı söylemeye çalışır gider oğluma ninni söylemeye çalışır annesi babası çok sever uyur büyür nazlı bebek eeee eee eee piss piss piss der sonrada bana gelir anne bak arasa ninni söylüyom der aferin kızım söyle derim bende bunlar normal şeyler bence ama aklında soru işareti kalırsa götür bi çocuk doktoruna yada gelişim pediatriste