Burcu111 Merhaba arkadaşlar; bebeğim 11 aylık 1 ay önce alttan ilk dişini çıkardı ama 1 ay oldu yanındaki diş hala çıkmadı şu an tek dişle dolanıyor ortalıkta 😀diğerininde yeri belli ama bi türlü çıkmadı bu normal mi