bisenakillisinzaten dün buzluktan kuşbaşı et çıkarmıştım ama akşam misafirliğe gittik. O eti de buzdolabına koydum. Bugün pişirsem bozulmuş mudur ?
bisenakillisinzaten Brcklc buzdolabına koyduğumda daha soğuktu çözülmüştü ama daha ısınmamıştı. Evet oda sıcaklığına çıkardım
Brcklc @bisenakillisinzaten eğer et dışarda soğuksa isinmadiysa zaten nasıl bozulsunki hicbirsey olmaz ama birdahakine geceden buzlukdan alıp alt rafa koyun o şekilde cozdurun en garantisi