Merabalar.hamileliğm boyunca nefes darlğı yaşıyodum çok fazla. Bebek sıkştrdığı için dedi herkes.ekg falan çekildi bi sorun görnmüyo dediler.Sezeryan doğum yaptım 25 gün olcak 🤦🏻♀️ hala göğsümde şiddetli sıkışma ,baskı, daralma ve ara ara yanmalar oluyor. Merak ettiğim şu . Süt dolup büyüyen memelerden dolayı göğüste sıkşma yanma vs oluyomu yaşayan varnı bu şekilde. Yoksa benm bi kardiyolojiye görnmem gerekyomu 🙏🏻🤷🏻♀️