Annekuzusu7 Bebeğiniz kaç aylık olana kadar gece lambasını açık bıraktınız? Bizimle aynı odada uyuyor 7 aylık oldu kapatsak mı artık diye düşünüyoruz
Annis-ogul Annekuzusu7 aynı odada hicbi zaman ışık yakmadım koridor ışığını yaktım sadece odaya hafif aydinlik verdik .1 yaşından sonra da tamamen kapattık ışıkları. Site ışıkları hafif odayı aydınlattığı icin
irva Annekuzusu7 Tuz lambası yanıyor.Ama oğluma özel bir durum değil.Ben yıllardır kullanırım yatak odamda oturma odamda vs.
GiybetReis Annekuzusu7 koridor ışığı açık oluyor. Aslında bebeğim için değil ben uyandıgım zaman karanlıga uyanmak istemiyorum 😅
Annekuzusu7 Annis-ogul bizim odaya da ışık vuruyor aslında zifiri değil işlerimi rahat görebiliyorum kapatsam mı acaba
Lidya-t Hiç yakmadım hep karanlıkta uyudu . Ama uykuya geçişte her ortamda uyumaya alışsın diye mutfakta bile uyuturdum
Lidya-t Annekuzusu7 Doğduğundan beri her ortamda uyuttuğum için şuan kendi kendine ve her türlü ses ve gürültü de uyuyor
Asleres Annekuzusu7 karanlıkta büyüme hormonları daha fazla salgılandığı için karanlıkta uyumayı öneriyorlar , bende doğduğundan beri karanlıkta uyutuyorum hep gece de kalkarsam telefon ışığını açıyorum biraz yetiyor o
HayalAsel Kızlar karanlık oda yani loş ışık daha saglikliymis ama bende ışık yakıyorum eşim evde olmadığı için
busecetinekin Annekuzusu7 ben hala yakıyorum 8 aylık. Karanlık sevmiyor bı yerde okumuştum.bebek sizi yönlendirir ışığı yavaş yavaş Los duruma getirerek karartin odasını diye ama Los olarak devam edeceğim ben.
Ucansupurge Annekuzusu7 odada ışık açmadım hiç. koridoru yakıyorum hafif loş oluyor yüzünü seçebilecek kadar bir ışık ☺️🙄
Buse_efe Annekuzusu7 koridorumuzda gece ışığı var bebeğim için değilde gece onu beslerken görebilmem için açık bırakıyorum ne zaman gece beslenme bitti ozman kapanır o lamba 🥰