Arkadaslar merhaba. Kızımın süt alerjisi şüphesi vardı 15 gun sıkı dıyet yaptım sut ve sut ıceren urunler artı yumurta tuketmedım. 6 gun once doktorum dıyetı acmamı soyledı. Kekle basladm 3 gun hergun bir dılım kek yedım bı sıkıntı olmadı. Sonrakı 3 gunde yogurt tukettım cok sukur gene vı sıkıntımız olmadı. Huzursuzlugumuz falan yok. Gaz sıkıntımızda ıkınıyo 5 dk ıcınde atabiliyo artk gaz sıkıntısından aglamıyor. Ama kakada azcık bısey mukus hala devam edıyo. Doktor o kadar mukus olur dıyo. Annemde anne sutu alan bebek zaten boyle bırazcık mukuslu yapar dıyor. Sızın bebeklerınızın kakası nasıl acaba. Bırde bu gun doktoru aradım durumu soyledım tamam artık dıyetı yavasca hepten acalım dedı. Bende sabah kahvaltıda 3 tane peynır yedım azar azar kendıme gore sut ıceren urunlerı yıyecegım. Bu sekılde dıyet acılırmı pek kafama yatmadı acıkcası varmı boyle dıyet acanız acaba yardımcı olursanız sevinirim. Kızım 3.5 aylık