Merhaba anneler 2 aylık anneyim sol göğüsün sağa göre bir süredir küçüldü pek süt dolmuyor tabi ısrarla onu vermeye devam ediyorum. Fakat son dört gündür sağ göğsümden bebeğim ilk emdiğinde aşırı bir acı hissediyorum bi kaç kez çektikten sonra ağrı geçiyor. Sorun meme ucu değil neden olabilir mastit denilen şey bu mu