Bu kadar olur bende şimdi post açıcaktım. Aynı sorun bizdede var maalesef ☹️ bizde 3 ay 6 günlüğüz dün başladı kırmızılık akşam krem sürdüm ama şimdi daha da fazla. Kakasında VS bişey yok ekstra ama dış çıkaracak gibi ağzı çok akıyor ve eli sürekli ağzında. Üstüne doktora da gidemiyoruz kovid nedeniyle karantinadayız ☹️☹️