Seda0651 Kızlar bebeğim 2 gündür ikiniyor zorluyor ağlıyor ama sadece bikac damla yapabiliyor kakasini neden olabilir ? Önceden günde 2 kez çok rahat yapardı . Gaz damlası falan da kullanıyoruz
Papatya41 Seda0651 biraz zeytinyağını su ile çöz bir çay kaşığı ver istersen biz öyle yapıyoruz kaka yapamayınca